środa, 20 sierpnia 2008

Part 1 Zalej mnie...Part 2 A no bo tak...

Part 1...dziwny tytuł posta jak i dziwna historia, która przypomniała mi się gdy na stole w kuchni po powrocie z pracy zmęczona, z potężnym bólem głowy, wyczerpana i skłonna zabić za łyk kawy ujrzałam niebieski kubeczek z żółtą karteczką, a na niej napis "szybka kawka w razie potrzeby ZALEJ MNIE! :)"(wtajemniczeni wiedzą co kryje się pod tajemniczym hasłem "zalej mnie";P)...my delicious sasasa...
Part 2... tę część pragnę poświęcić jednej z najważniejszych czynności-przyjemności jakiej staram się oddawać reguralnie (bez skojarzeń:P)...mam tu na myśli TANIEC. Sztuka ta zrodziła się tysiące lat temu i są na to dowody ->check it :) mimo, iż nie wyobrażam sobie tak tańczącej ekipy w najlepszym klubie w mieście jakim jest City Hall (to moje skromne zdanie:)), to właśnie tak wyglądały początki pasji, która zrodziła się we mnie wraz z poczęciem...i tu ogłaszam TYDZIEŃ Z TAŃCEM - na pewno nie z gwiazdami, a już tym bardziej na lodzie:P- w którym to z dnia na dzień przybliżę wszystkim tajniki prawdziwego "bałnsu":) Na dziś zaplanowałam delikatne podstawy sympatycznego tuptania, czy też unoszenia stópek nad ziemią :)

Crip Walk bo o tym mowa, to rodzaj poruszania się, chodu który utworzył się we wczesnych latach 90. w Compton, biednym przedmieściu Los Angeles w Kalifornii. Początkowo był on wykonywany jedynie przez członków gangu "Crips" (stąd nazwa Crip Walk) - był to szczególnego rodzaju taniec zwycięstwa. Crip-Walk szczególnie widoczny jest w gangsta rapie z Zachodniego Wybrzeża czy G-Funku.

Około roku 2002, gdy Crip Walk zdobywał rzesze zwolenników oraz osób "chodzących" w ten sposób powstał pierwszy odłam Crip Walku - Clown Walk. Dopiero on (czyli Clown Walk) został nazwany tańcem ze względu na różnice w stosunku do Crip Walku (Crip Walk jest wolniejszy i mniej widowiskowy, natomiast Clown Walk jest bardziej złożony technicznie, bardzo często można go dostrzec w klubach). C-Walk obecnie może oznaczać zarówno Crip Walk jak i Clown Walk. C-Walk został po raz pierwszy wykonany publicznie, gdy raper Ice-T wykonał go w 1988 na scenie podczas jednego ze swoich koncertów, a stał się bardzo popularny, gdy raper Xzibit w swoim teledysku "Get Your Walk On" zatańczył Crip Walk. Taniec ten możemy również zobaczyć w teledysku Snopp Dogga "Drop It Like It's Hot" oraz w niemal każdym teledysku z udziałem WC z Westside Connection, np. "The Streets".
...pozdro 600...

Brak komentarzy: