piątek, 19 września 2008

...ekipa ciężko pracująca:P...

Chciałabym -oczywiście nie chwaląc się- powiedzieć, że mam najlepsiejszą pracę na świecie:) Pewnie wszyscy by chcieli wiedzieć dlaczego jestem tego zdania, albo myślą "taa jasne, moja praca jest najlepsiejsza". Otóż tak się dziwnie składa, że pracuję sobie kiedy mam na to czas i ochotę. Miejsce mojej pracy jest już chyba wszystkim doskonale znane -KSERO- przytulne otoczenie przesympatycznych kopiarek, drukarek i komputerów, miła ekipa współpracująca, niesamowicie zajebisty szef, a co najważniejsze pensja całkiem w pytkę + premia (na lepsze samopoczucie). Nie wspomnę już o wspólnych obiadkach, kawusiach, imprezach i innych rarytasach, których inni pracownicy mogą mi zazdrościć:P Do tego wszystkiego dochodzą takie bonusy jak: siedzenie w międzyczasie przed kompem i pisanie np. bloga, granie w PSP (jak Kochanie wyrazi ochotę podzielenia się swoim sprzęciorem:P). Swojego posta zatytułowałam tak a nie inaczej, bowiem sarkazm czy ironia są moimi nieodłącznymi partnerami w tej jakże słodkiej i kolorowej egzystencji:)
Jako dowód na to w jak trudnych warunkach niektórzy muszą pracować przedstawię wszystkim krótką petycję pracownika do kierownictwa:
"Podwyżka dla penisa: Ja, niżej podpisany Penis, zwracam się o podniesienie wynagrodzenia z następujących powodów:
-Wykonuję pracę fizyczną -Pracuję na odpowiedzialnym stanowisku -Przede wszystkim pracuję głową -Pracuję także w weekendy oraz święta państwowe -Pracuję w zanieczyszczonym środowisku -Nie otrzymuję wynagrodzeń za nadgodziny i pracę zmianową -Pracuję w zaciemnionych warunkach, o złej wentylacji -Pracuję w warunkach wysokich temperatur
-Niebezpieczeństwo chorób zawodowych Podpisano Penis Odpowiedź z Działu Kadr:
W nawiązaniu do poruszonych argumentów informujemy, że uważamy je za całkowicie bezzasadne, ponieważ: -Nie pracuje Pan w systemie 8-godzinnym -Ciągły Pana sen przerywają jedynie krótkie okresy twórczej pracy -Nie zawsze wykonuje Pan polecenia Kierownictwa -Nie przebywa Pan w wyznaczonych miejscu, ale ciągle je zmienia -Za często robi Pan przerwy w pracy -Nie wykazuje się Pan inicjatywą i chęcią działania, która jest wymuszana presją i stymulacją Kierownictwa -Zostawia Pan bałagan po zakończeniu zmiany -Zaniedbuje Pan zdrowie i wymogi BHP, np. nie zakładając odpowiedniej odzieży ochronnej -Unika Pan pracy jedna zmiana po drugiej -Czasami opuszcza Pan miejsce wyznaczone przed ustalonym czasem
-I nade wszystko podejrzane jest to, że przychodzi Pan i wychodzi z pracy taszcząc dwa podejrzanie wyglądające worki."
Tak więc dziękuję wszechobecnemu dobru za swoją robotę(no i Madzi, ale cicho:P)...Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, iż nie tylko ja mam tak wspaniałą pracę i zaliczam się przez to do grona szczęściarzy, ale co z resztą (że tak powiem) roboli??:P...
Pozdro 600:)

1 komentarz:

bipi's blog pisze...

siemanizacja xD!!! dotarłam tu wreszcie ;] blog ląduje w ulubionych i będę go cyklicznie odwiedzać z tym ze teraz powolnym krokiem kloszarda udam się do kuchni i zjem rybę :)
pozdrawiam ahojj :D