czwartek, 14 maja 2009

....überplanmäßig.....

>>Ich hab' nicht mehr zu sagen.... Findest du, dass du klugliger den mir bist?? Das ist nur deine meinung, ich finde ganz anders. Nein, dass nicht Kränkung ist. Ich würde nür zum dir sagen. Denk zweil mal und dann was du wirklich finden schreiben sollst.<<
Jeden zbędny post mi wystarczy:P Dzisiaj mam wyjątkowo dobry humor i nikt i nic nie jest w stanie mi go spieprzyć:D Choć nie wiem jak bardzo by się starał...Dzisiaj chciałam zaproponować wszystkim CZARNE USZY:D:D:D Jednak drobne problemy techniczne uniemożliwiły mi ziszczenie zacnego planu, dlatego też nie będzie przyjemności dla ucha i duszy:P Niestety nic tez dzisiaj nie napiszę, bo jestem straszliwie zmęczona, ale postaram się to jakoś kiedyś tam nadroooobić:P
As always Peace&Love:D:*:*:* (zdjęcie tylko dlatego, że mi się podoba:D).

Brak komentarzy: