sobota, 6 grudnia 2008

...what makes me happy...

...chcac nie chcac jest "kilka" rzeczy, ktore potrafia uczynic mnie szczesliwa badz rozpromieniona:)...wszystko zaczelo sie jak bylam malym szkrabem ( a wierzcie mi ze bylam:P). To moja mamusia zaszczepila we mnie milosc do muzyki i do tanca. Pierwsze przegruboskorne kocury, ktore z predkoscia swiatla wplywaly...
....przez moje uszy do samiutkiej duszy plynely z ...
...gramofonu, w ktorym wiecznie psulam igle bo "to sie tak fajnie kreci", a "co to tu dotyka do plyty":P Mamusia i jej anielska cierpliwosc...ahhh z jakim przekonaniem probowala mi przetlumaczyc, ze tego nie wolno dotykac bo sie zepsuje:P "naprawde, a dlaczego??:)". Przepraszam mamusiu:) Teraz doceniam dobro materialne, dzieki ktoremu uksztaltowalas moje gusta muzyczne:)
Tego bylo u nas w domu od groma:) az do momentu gdy dostalo sie w moje i mojego starszego -raptem o 2lata- braciszka rece:P Juz ja wiedzialam co z tym zrobic, zeby nie mozna bylo korzystac z vinyli:P Ale mamusia nie mogla siedziec bezczynnie i patrzec jak niszcze jej dobytek muzyczny, wiec zapodala do domku najlepszy na swiecie oldschoolowy magnetofon na KASETY:D SASASASASA pozywka dla maluszka do kolejnych psot:P przeszla mi milosc do vinyli i gramofonu i zajelam sie tym :D...

...i zeby nie bylo nudno bo tyle przyciskow to pikus, to w lapkach wiecznie obok mojej kochanej lali trzymalam to...

No i tak to sie zaczelo...sluchalam wszystkiego co moja mamusia...zaczne od najwazniejszego zespolu, a mianowicie "Queen"- ponadczasowa, wyjatkowa i niepowtarzalna muzyka, z najlepszym meskim wokalem w wykonaniu Freddie'go Mercury... Nastepnie na mysl przychodzi mi grupa "Bee Gees"...softrockowe brzmienia- z perspektywy czasu- ze smiesznym wokalem trojki "przystojniakow":)
I teraz wielu wielu innych...np. 1. Mory Kante z utworem z roku 1987 (roku w ktorym przyszlam na swiat) "Ye Ke Ye Ke" .... 2. Kaoma - zespol znany glownie z kawalka "Lambada" Gatunek muzyki to mieszanka rytmow boliwijsko-brazylijskich.... 3. Mr. President i jego boskie "Coco Jambo" Zespol niemiecki, ktory tworzy muzyke eurodance, house, pop, dance.... 4. La Bouche - z niezastapianym kawalkami "Be My Lover" badz "Sweet Dreams" Kolejny niemiecki zespol, a raczej duet , ktory rowniez utrzymywal klimaty eurodance... 5. Corona (nie wiem czy komukolwiek znana:P) z kawałkiem "The Rythm of the night" i modnym w tamtych czasach stylem muzycznym eurodance:) ...6.Culture Beat z kawalkiem "Mr. Vain"...styl oczywicie eurodance popularny w niemczech i nie tylko, w latach 80/90-tych....7. Haddaway- niemiecki muzyk, oczywiscie eurodance i house znany glownie z " What is love?".... 8. 2 Unlimited, to holenderska grupa muzyczna wykonująca szeroko pojętą muzykę taneczną będącą wypadkową stylów eurodance, house oraz rave osobiscie kojarze ja z kawalkiem "No limit"... 9. Cutting Crew – grupa muzyczna grająca pop/rock "(I Just) Died in Your Arms" Utwór ten został włączony w soundtrack gry wideo Grand Theft Auto: Vice City, który jest zestawem utworów z lat 80.... 10. Reel 2 Real i przekocorne "I like to move it".... 11. Technotronic :) zespol założony w Belgii, serwujacy muzyczną mieszankę dance, pop, house oraz elektro. Znany m.in z "Pump Up The Jam"...czy "This Beat Is Technotronic"... 12. MC Hammer - raper, ktory zdobywal slawe na przelomie lat 80-tych i 90-tych znany glownie z "Can't touch this"...czy "Pump it Up"......
Hmm sądze, ze na dzisiaj wystarczy :)W kazdym badz razie dziekuje mamusi i wszechobecnemu dobru, ze bylo tak laskawe i obdarzylo mnie sluchem i pamiecia:P Przez to moją pasją oprócz muzyki stal sie taniec o czym juz wiecie...dlatego oddaje sie w wir tanca...
...uprzednio wypijając kawe i wsluchujac sie w delikatnie pieszczace moje uszy bity bede sie chilloutowac:)
Peac & Love as always:);*

Brak komentarzy: